سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بارالها ! اگر مرا به زنجیر کشی و عطای خود را در میان شاهدان از من بازداری، ... امیدم را ازتو نخواهم بُرید و چهره امیدوار به گذشتت را از تو نخواهم گرداند و محبّتت از قلبم بیرون نخواهد رفت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22

بسمه تعالی

سلام

1. نپرسید که چرا تا حالا ننوشتم جناب صاحب‌خانه. و جنابان و سرکارانِ مخاطبان و مخاطبات، بدانید که ننوشتنم به خاطر بی‎‌اطلاعی از این پاتوق و دعوت‎نشدن به آن نبوده، که این هر دو بوده. و نپرسید چرا. اما آقای صاحب‎خانه، می‌نویسم. عصبانی هم نشو. دوستان دیگر هم لطف کنند و بنویسند.

2. این‎بار را فقط آمدم برای کمک گرفتن از شما. تا می‎توانید بی‎زحمت آدرس ایمیل بنویسید در بخش نظراتِ این مطلب. منظورم هر ایمیلی است که از هر کسی دارید؛ که طبعاً از ایمیل خودتان شروع می‎شود. فقط خواهشاً دقت کنید به عبارتی که گفتم: آدرس ایمیلِ «هر» کسی. لطفی هم کنید و این آدرس‎ها را در چهار دسته تقسیم کنید، چون مهم است: استادان دانشگاه یا حوزه، دانشجو یا طلبه، خبرنگاران، بقیه آدم‏ها.

3. در همین حد بدانید که بنده حتی ایمیل چندین دانشجوی ایرانی در خارج از کشور را هم جور کردهام؛ از دانشجوی انگلیس بگیر تا آمریکا و مالزی.

4. حتی اگر میتوانید وقت بگذارید و از دوستان و آشنایان و حتی غیردوستان و غیرآشنایان، ایمیل‎های خودشان و دوستان و آشنایان و حتی غیردوستان و غیرآشنایانشان را بپرسید یا از وبلاگ‎ها و سایت‎هایشان پیدا کنید و بنویسید.

5. اگر برایتان ایمیل‎های جمعی می‎فرستند، آدرس بقیه افرادی که آن ایمیلها برایشان فرستاده می‎شود را کپی کنید و بفرستید.

6. برای تایپ ایمیل از این الگو استفاده کنید: آدرس ایمیل را تایپ کنید و بعد از آن یک ویرگول یا کاما یا درنگ‎نما یا هرچیزی که بشود با آن علامتِ «،» را شناخت، بگذارید و بعد از آن یک فاصله بگذارید و بعد از فاصله هم ایمیل بعدی را تایپ کنید. این کار مهم است. چرا که قرار است ما هم ایمیل جمعی بفرستیم و تنها با این شیوه نوشتن است که می‎توان ایمیل جمعی فرستاد. پس به این شکل بنویسید:

mail@yahoo.com, mail@google.com, mail@yahoo.com, …

7. فراموش کردم استفاده از این ایمیل‎ها را بگویم. قرار است ان‎شاءالله با کمک دوستان یک وبلاگ راه بیندازیم برای کاری که به احتمال بسیار زیاد، خیلی‎ها خواهند پسندید إن‎شاءالله. وقتی افتناح شد، با کارایی آن بیشتر آشنا می‎شوید و ابهام‌تان رفع خواهد شد. و قرار است که به طور متوسط هر هفته یکی از مطالب خوبِ وبلاگ را برای آدرس‎های ایمیلی که شما لطف می‎کنید و میفرستید، بفرستیم. خواهشاً کمک کنید؛ کـــــــمــــــــــــــــــَــــــــــــــــــــــــــک...           

8. در ضمن، آدرس‌ها را با پیام خصوصی بفرستید تا امانت‎داری شده باشد. راستی فراموش نکنید به تفکیک دسته‎بندیِ مذکور بنویسید.

9. تعجیل کنید که وقت کم است. منتظریـــــــــــــــــــــــــــــــــم...

10. ماه رمضان است. به شدت دعا کنید. البته مفاتیح دارم. اما دعای دوستان، چیز دیگری است.

یا علی        

امضا: بنده


 نوشته شده توسط وبلاگ گروهی:توسکا،افرا،... در دوشنبه 88/6/2 و ساعت 2:16 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 93
مجموع بازدیدها: 47069
آرشیو
جستجو در صفحه

خبر نامه